مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

آیا رفع ممنوع الخروجی خاتمی صحت دارد؟
پاسخ اژه ای به یک شایعه؛
 
آیا رفع ممنوع الخروجی خاتمی صحت دارد؟

اژه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ممنوع‌الخروج بودن خاتمی رفع شده است یا خیر؟ گفت: کسانی که در جریان فتنه 88 ظلم کردند از جمله کسی که از وی نام بردید در ارتباط با وی اتفاق خاصی نیافتاده است.

سرویس سیاسی خبر نو - دادستان کل کشور در  پنجاه وسومین نشست خبری در ارتباط با آخرین مسائل مهم از جمله شایعه رفع ممنوع الخروجی رئیس دولت اصلاحات با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنو ؛ اژه ای در اواخر این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ممنوع‌الخروج بودن خاتمی مرتفع شده است یا خیر؟ گفت: کسانی که در جریان فتنه 88 ظلم کردند از جمله کسی که شما اسم بردید در ارتباط با وی اتفاق خاصی نیافتاده است.

این درحالیست که طی روزهای گذشته برخی سایت های خبری از رفع ممنوع الخروجی خاتمی خبرداده بودند.

در ادامه این نشست خبری حجة الاسلام والمسلمین اژه ای در ارتباط با آزادی زندانیان امنیتی نیز ادامه داد: اینکه گفته می‌شود آنها محکومیت‌شان به طور کامل به پایان رسیده و بعد شامل عفو شدند صحت ندارد چرا که اگر اینگونه باشد آنها نیازی به عفو ندارند. البته این احتمال وجود دارد که مقدار باقیمانده حبس آنها زیاد یا کم باشد.

محسنی اژ‌ه‌ای افزود: 80 نفری که شامل عفو شدند بخشی از آنها در ارتباط با جریان فتنه بوده که عفو آنها در زمینه جزای نقدی، شلاق، برخی نیز آزاد شده و تعدادی نیز محکومیت آنها تقلیل پیدا کرده است.
باشگاه خبرنگاران نوشت:سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که برخی سیاسیون می‌گویند زندانیان امنیتی در صورت توبه آزاد می‌شوند، اظهار داشت: ما ملتزم به حرفی که دیگران می‌زنند نیستیم و بنده در ارتباط با مبانی عفو و روال آن به صورت مشخص و آئین‌نامه‌های مربوط در این زمینه در جلسه قبلی اشاره کردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 903 زمان: 9:29 تاريخ: سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:آیا رفع ممنوع الخروجی خاتمی صحت دارد؟, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت